Sivut

perjantai 17. maaliskuuta 2023

Välillä taas junk journalia

Olen keskittynyt viime aikoina niin moneen asiaan, että blogin päivittäminen on meinannut unohtua. Kuvittamisen lisäksi olen tehnyt välillä aivojen virkistystyötä eli täydentänyt junk journalien eli kollaasikirjojeni sivuja. 

Tässä on muutama kuva viimeisimmistä aikaansaannoksistani:




Yllä olevat ovat kaikki saman kirjan sisältöä. Materiaaleina olen käyttänyt näkkileipäpaketin ja lasten tietokirjan kuvitusta, lahjapaperia, vanhan aikakauslehden kuvia ja tekstiä, nuotteja sekä postiluukusta pudonneen mainoslehtisen vehreyttä. Onpa mukana yksi enkelikiiltokuvakin. 

Sivuja olen teipannut maalarinteipillä yhteen, ja annan sen myös osittain näkyä. Tässä on pohjana vanha runokirja, jonka sivuista olen irrottanut suurimman osan pois ja korvannut muilla papereilla.

On tämä niin rentouttavaa puuhaa, kunhan saa ensin levitettyä materiaalit työpöydälle. Näitä kollaaseja tehdessä kun ei tarvitse ajatella mitä asiakas mahdollisesti näistä ajattelee, vaan voi irrotella ja miettiä ihan mikä omasta mielestä sopii ja tehdä ihan surrealistisia yhdistelmiä. - Eikä minkään tarvitse olla millilleen suorassa. Saa myös repiä palasia ja taitella ja rypistellä.

Koetan ottaa pian lisää kuvia julkaistavaksi, koska tässä ei todellakaan ole kaikki.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti